ඔයාල හැමෝවම පෙම් හසරැල්ලට සාදරයෙන් පිළි ගන්නවා. ආදර අන්දරයක් පාදක කර ගෙන කොටස් වශයෙන් මෙහි පළ වෙන "නිශාන්තයේ හසරැල්ල" කවි සංග්‍රහය මෙන්ම සමාජයීය හා රසවින්දනාත්මකව ලියවුණු සිංහල සහ ඉංග්‍රීසි කවි පද වැල් ද ඔයාලට මෙහිදී කියවන්න ලැබේවි.

කියවන හැමෝටම : කවි කියවලා ඒ ගැන ඔයාලගේ විවෘත අදහස් කියන්නත්, මේ බ්ලොග් එකේ පාඨකයෝ වෙන්නත් අමතක කරන්නෙපා. එයාලට මගේ හද පිරි ස්තූතිය!

March 22, 2010

උපාධි පස්වර ඇගයුම ළඟයි

ඇගයුම එතේ ලඟදිම පස් වන වාරේ
සතියක් තිබෙයි කරනට පාඩම් සාරේ
විශයන් සතරකිය දැඩි අපහසු වාගේ
පාඩම් කරන්නට රුචියක් නැතේ සිතේ

ඇය අණ කරා පාඩම් කරනට මහට
අකමැති වීය මා එහි අසමත් වීම
මගේ ජය ඇගෙද සතුටක් විය එලෙස
සැබැවින් මම කරනෙමි පාඩම් මෙවර

කුඩා කලක් තිබුනද සිහියට ගන්න
පාඩම් සියල්ලම මතකේ තබන්නට
කාලය නිසි පරිදි එකිනෙක බෙදා ගෙන
සියලු විශයවල් කියවමි අද සිටම


දුනිය බලාපොරොත්තුවක් මා සිතට
ලැබෙනා බව ඇගෙ ආදරෙ මා වෙතට
පෙරටත් වඩා සමත් වුවොත් මාද මෙය
මගේ ආදරේ මට ලැබුණා වේය ප්‍රිය

1 comments:

thidas said...

eka nisa wath paadam karanawa nam hodai

Post a Comment

ඔබගේ අදහස් හා ප්‍රතිචාර මා හට ශක්තියක් වේවි ඉදිරියටත් මෙවැනිම කවි, නිසදැස් පෙළකින් ඔබ හමුවට එන්නට...

ඉන්ග්‍රීසි හෝ සින්හල හෝ වේවා ඕනෙම සිතුවිල්ලකට ඔබේ අදහස් වලට ඉඩ.

"නිශාන්තයේ හසරැල්ල" කවි පන්තියෙහි සඳහන් වන පුද්ගලයන් හා ස්ථාන මනඃකල්පිත බවත් නිර්මිත ආදර අන්දරයක් බවත් සලකන්න.

Make it clear that all the characters and the places mentioned in the poetic love story, "Nishanthaye Hasaralla" are fictitious and a creation.