හැමදාම මම වැරදිද?

මේ නිසඳැස 'චතුරගේ මතක අහුර' බ්ලොග් අඩවියේ පලවූ 'උඹේ යාළුකම' ලිපියට මා විසින් පල කරන ලද කොමෙන්ටුවකි.

ආස නැතත්
උඹේ බැනුම් අහගෙන
පැය ගණන් හිටියා
ස්කයිප් එකේ
තනියම නෙවෙයි
දෙන්නම එකටයි
කාටත් වල් කතා කීවේ
නිකමට නෙවෙයි
ජොලියක් ගන්න

කැඩුනු හිංගල
කතා කරන
යාලුවො හිටියට,
උන්ව ලොකු වෙන්නෙ
උන්ගෙ අඩවියෙදි
ඉද්දි විතරයි කියලා
දන්නෙ මම විතරයි

කොට කලිසමක් නැතත්
ඩෙනිමක් ගහල
එම්.සී. එකේ රවුම් ගැහුවේ
තනියම නෙවේ
යාළුවො එක්ක
වෙන එහෙකට නෙවේ
හිත සතුටු කරගෙන
දුක අඩු කර ගන්න

මහන්සියෙන්
හම්බ කරපුවට
පිං අත් වෙන්න
අද ඒව
වියදම් කරාට
හෙට ඒව
නැති වෙන බව
දන්නවා මම හොඳට

උඹේ ප්‍රශ්ණ අහන් ඉඳලා
හිතට සැහැල්ලුවක් ගන්න
උඹට දසමෙකින් හරි
උදව් කළ මම,
අද උඹට
පසමිතුරෙක් වුනේ,
එදා ඉන්ග්‍රීසියෙන් දොඩද්දි
උඹ පොශ් කියල
විහිළුවට කීව නිසාද?

මට නොරිස්සපු
උඹේ අඩු පාඩු
කටින් නොකීවට
ලියල කිව්වේ,
අනුන් එක්ක
සසඳලා නෙවේ
එහෙම බැලුවම
මම විතරද වැරදි?

Comments