ඇයි ඇති කළේ සැකයක්?

වෙනස් වුනේ මම නොව නුඹ පමණක්මයි
එය වැටහුනේ හැරෙනා විට මට පමණයි
කතා බහත් අඩු වී ගියෙ නුඹෙ පමණයි
මට අමතන්නට නුඹ මැලි වූයේ කිමැයි?

කිසි ඇමතුමක් නෑ ලැබුනේ නුඹෙන් මට
වෙනදා ලැබෙන ඇමතුම් කීපයත් මට
ඇයි අඩු වුනේ දුන් ඇමතුම් කියන් මට
නින්දට ගොස් කතා කලේ නුඹ කාට?

යාළුවො එක්ක මහ රෑ නුඹ ගමන් ගියේ
මට පැවසූ අයුරෙන්මද කියන් සඳේ
විමසූ විටදි නුඹ මිතුරන් මට කීවේ
ඔවුන් නොගිය බව වෙන අය ගිය ලෙසිනේ

යාලුවො ඇත්ත බොරු කර කීවාද කියන්
මා ඇත්තක් බොරු සැකයෙන් ගන්ද කියන්
නුඹෙ නම්බුව රැක ගන්නට ඈත් වෙයන්
යළුවො ලොකුද නුඹ හට මට වඩා කියන්

සිදුවුනෙ කුමක්දෝ නෑ මට වැටහෙන්නේ
ඇත්තද බොරුද නුඹ මා හට වසන් කළේ
කාසි නිසාදෝ නුඹ මා ලඟ සිටියේ
කාසි හිඟ වෙද්දි ඇසුරත් අඩු කෙරුවේ

දෙන්නට තිබේ අද මා අත කාසි පනම්
ගන්නට කෙනෙක් නෑ නුඹවත් ඉන්නවනම්
යන්නට ගොහින් නෑ මට දැකගන්න වරම්
ආයෙත් එන්නෙ කවදද මා නුඹෙන් අසම්

මා නැති අදත් නුඹ කොහි යනු නොදනි මම
කවුරුන් කෙසේ ඇසුරු කරන්නේද වග
කෙලෙස දිවි ගෙවන්නෙද යත් නොදත් මම
මනස්ගාත ගින්නෙන් සිත දවයි මම

Comments